ثبت نام و انتخاب رشته بیش از ۸۰۰۰ داوطلب در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

ثبت نام و انتخاب رشته بیش از ۸۰۰۰ داوطلب در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

مینی کامپیوتر: مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از ثبت نام و انتخاب رشته بیش از 8000 داوطلب در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1403 آگاهی داد.


به گزارش مینی کامپیوتر به نقل از ایسنا؛ علیرضا کریمیان با بیان این خبر، اظهار داشت: ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه شروع شده و تا روز یکشنبه ۳ تیرماه ادامه خواهد یافت و تا حالا بیش از ۸۰۰۰ نفر برای پذیرش در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اضافه کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته هم زمان با شروع ثبت نام بوسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان قابل دسترس است و متقاضیانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته هستند، می توانند در این برنامه پذیرش ثبت نام نمایند.

وی در مورد متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز، اظهار داشت: متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ثبت نام نمایند و زمان انتخاب رشته برای رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از طرف آن دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

کریمیان اشاره کرد: آن دسته از متقاضیانی که مشتاق پذیرش در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در آخر به داوطلبان سفارش کرد قبل از ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و اطلاعیه های انتشار یافته را به دقت مطالعه کنند.

=به گزارش مینی کامپیوتر به نقل از ایسنا؛ بر طبق برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ برای آن دسته از مجموعه های ثبت نامی که پذیرش آنها با آزمون است در روز جمعه ۲ شهریور ماه برگزار می شود.






1403/04/02
12:02:38
5.0 / 5
165
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
مینی کامپیوتر