با حضور در دفتر حزب الله

وزیر علوم: دانشگاهیان رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند

وزیر علوم: دانشگاهیان رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند

به گزارش مینی کامپیوتر، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: شهید «سید حسن نصرالله» فردی آرمان خواه و در عین حال واقع گرا بود.


به گزارش مینی کامپیوتر به نقل از ایسنا، «حسین سیمایی صراف» روز سه شنبه بعد از حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران جهت عرض تسلیت و امضای دفتر یادبود شهید سید حسن نصرالله در جمع خبرنگاران، خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله، شجاعت را با عقلانیت و درایت آمیخته بود، ایشان هم آرمان خواه بود، هم واقع گرا و وابسته به زبان و مذهب خاصی نبود.
وزیر علوم افزود: سید حسن نصرالله تنها برای مردم شیعه لبنان خدمت نمی کرد؛ بلکه برای مجموعه لبنان و تمامیت ارضی این کشور خدمت می کرد.
این عضو دولت چهاردهم خاطرنشان کرد: بنابراین است که سید حسن نصرالله هم در سرزمین لبنان، هم فلسطین و هم در بین مسلمانان و حتی غیر مسلمانان بعنوان یک الگوی شجاعت، مبارزه و حق طلبی شناخته می شد.
وزیر علوم با بیان اینکه آن چه که امروز مسلمانان و حتی آزادی خواستار غیرمسلمان را به ستوه آورده سیاست های دوگانه غرب است، اظهار داشت: متاسفانه غرب اقدامات رذیلانه اسرائیل را مشروع نامگذاری می کند و اقدام برای تأمین عدالت تلقی می کند.
وی تصریح کرد: این نوع واکنش ها در حالیکه رژیم اسرائیل بدیع ترین اصول حقوق بشر را نقض می کند و بعنوان جنایتکار جنگی و رژیم نسل کش بر همگان مبرهن شده است، خشم مسلمانان را دو چندان کرده است.
وزیر علوم با بیان اینکه قطعا این مواضع هیچ خدمتی به صلح و امنیت جهانی نمی کند؛ بلکه خشم و غضب مسلمان را بیشتر می کند، اضافه کرد: ان شاءالله هر چه زودتر شاهد پیروزی حزب الله، پیروزی ستم دیدگان و مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: دانشگاهیان باید به خاطر نقض حقوق بین الملل و حقوق بشری رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار بدهند.




منبع:

1403/07/12
11:01:42
5.0 / 5
125
تگهای خبر: دانشگاه , فناوری , هارد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
مینی کامپیوتر