داستان شنیدنی انتخاب اسم استارت آپی كه این روز ها در اینستاگرام غوغا به پا كرده است

داستان شنیدنی انتخاب اسم استارت آپی كه این روز ها در اینستاگرام غوغا به پا كرده است

مینی كامپیوتر داستان شنیدنی انتخاب اسم استارت آپی كه این روز ها در اینستاگرام غوغا به پا كرده است



هشتگ مدیا، نام یك استارت اپ در حوزه ی تبلیغات در شبكه های اجتماعی است كه با بنیان گذاری سینا فرحی و امیر تشكر اخیرا كار خودرا آغاز نموده است و در این مدت كوتاه توانسته كمپین های تبلیغاتی بسیار موفقی را در شبكه های اجتماعی اجرا نماید.
شب گذشته و همزمان با شهادت امام رضا (ع) یكی از مدیران این استارت اپ پستی در صفحه ای اینستاگرام خود منتشر نمود كه در آن به نحوه ی نام گذاری هشتگ مدیا اشاره كرده بود. كه شمارا به خواندن متن این پست دعوت می نماییم

این پست تا لحظه انتشار خبر (كمتر از ۲۴ ساعت) بیشتر از ۲۰ هزار لایك و ۱۵ هزار كامنت دریافت كرده است

متن پست
خرداد ماه بود و من و امیر تشكر در حال راه اندازی یك استارت اپ بودیم، همه چیز آماده بود به جز اسم مجموعه
در همین بحبحه برای یك جلسه كاری راهی مشهد مقدس شدیم، اما فكر انتخاب اسم از سرمون بیرون نمیرفت
راهی حرم مطهر امام رضا (ع) شدیم، وقتی كه جلوی ضریح امام رضا نشسته بودیم و عرض ادب میكردیم با عنایت به شكل هندسی ضریح یه ایده رسید به ذهنمون، هشتگ... گ.
و هشتگ مدیا متولد شد
همونجا نذر كردیم كه اگر همه چیز خوب پیش بره و بتونیم موفق بشیم
خیلی زود برای ادای نذرمون به مشهد برگردیم.
و حالا پس از گذشت ۵ ماه از اون تاریخ، لحظه شماری میكنیم پس از اختتام كمپین دوم، به پابوسی امام رضا(ع) كه امروز هم سالروز شهادتش هست برسیم.


لازم به ذكر است تزریق چنین جریان فكری انقلابی و اسلامی در فضای شبكه های اجتماعی توسط دو جوان موفق كه از بدنه ی مردم و فضای استارت اپی كشور هستند. امید بخش و قابل تقدیر است.
۲۱۲۱


منبع:

1398/08/26
09:27:56
5.0 / 5
4335
تگهای خبر: اینستاگرام , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
مینی کامپیوتر