ایرانسل نشان ویژه روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال را دریافت کرد
مینی کامپیوتر: به گزارش مینی کامپیوتر، نشان ویژه روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال و لوح و نشان روابط عمومی برتر در حوزه دیجیتال و شبکه های اجتماعی به روابط عمومی ایرانسل اعطا شد.
به گزارش مینی کامپیوتر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، عصر سه شنبه دوم بهمن ۱۴۰۳، بیستمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با مبحث «بررسی نقش روابط عمومی در وفاق سازمانی ملی و بین المللی»، با قرائت پیام رئیس جمهوری و رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) و با حضور دکتر محمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، سید محمدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری و شماری از فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار گردید. در این مراسم، ایرانسل با رای هیأت داوران، به علت درخشش در زمینه های مختلف ارتباطی بخصوص روابط عمومی دیجیتال و کاربرد هوش مصنوعی، موفق شد لوح سپاس و نشان ویژه «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» از بیستمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی را دریافت کند. همینطور به علت رعایت استانداردهای حرفه ای(علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب در فعالیتها، لوح سپاس و نشان «روابط عمومی برتر در حوزه دیجیتال و شبکه های اجتماعی»، در بیست و یکمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، به روابط عمومی ایرانسل تعلق گرفت. دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری، در پیامی که برای این رویداد ارسال کرده بود، ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان ها، بیان نمود: روابط عمومی قوی، علمی و کارآمد، برگ برنده مدیران است و از این طریق میتوان نبض افکار عمومی را به دست گرفت، تعامل شایسته ای را برقرار کرد و از طرفی اطلاعات لازم را بشکل عادلانه در اختیار مردم قرار داد. او همینطور در این پیام اظهار نمود: امیدوارم شرایطی فراهم گردد تا بتوانیم از ثمرات آن برای بهبود و تقویت ارتباط دولت_ملت، خدمت هرچه بیشتر به افکار عمومی، دستیابی به وفاق رسانه ای و توسعه همدلی اجتماعی و سیاسی بهره مند شویم. در قسمتی دیگر از این مراسم، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. در این پیام، رئیس IPRA، ضمن اشاره به مبحث این رویداد که «نقش روابط عمومی در توسعه و وفاق و اجماع سازمانی، ملی و جهانی» است، تاکید کرد: ما در روابط عمومی، به چابکی استراتژیک، افزایش مشارکت ذی نفعان و تعهد به ارتباطات اخلاقی نیاز داریم. پاولوویچ بویا، همینطور در قسمت دیگری از این پیام، به اهمیت بین المللی شدن روابط عمومی ایران اشاره و ابراز امیدواری کرد: امیدوارم بتوانم جامعه روابط عمومی ایران را در جایگاه والای خود در جامعه جهانی روابط عمومی ببینم؛ چونکه مطمئن هستم شما می توانید کمک شایانی برای جامعه روابط عمومی باشید. در این سمپوزیوم، دو کارگاه آموزشی با رویکرد مهارت آموزی و دو نشست علمی تخصصی با عرضه هشت مقاله توسط استادان ایرانی و خارجی برگزار گردید. همینطور بیانیه نهائی سمپوزیوم، شامل خطوط و راهنمای عملکرد روابط عمومی ها در فرایند کمک به ایجاد وفاق و اجماع سازی، منتشر گردید. روابط عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همگام با هدف استراتژیک ایرانسل که حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه (Telco) به شرکت فناوری محور (Techco) است و بعنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین عرضه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران»، در قالب مسئولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه ها را با کاربرد تکنولوژی های جدید همچون هوش مصنوعی، بیشتر از پیش تقویت کند و برنامه های ایرانسل در کمک به ایجاد زیست بوم اقتصاد دیجیتال را در قسمت مسئولیت های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.
منبع: minicomp.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب